אני ואת

אין בכוונתי לשעמם אותך בדברים המובנים מאליהם שתוכלי לקרוא בכל מקום אחר אבל כן הייתי רוצה לספר לך קצת על המסע שלי ואיך זה יכול לקחת אותך הכי רחוק שאפשר במראה השלם שניצור לך ממש כאן! והכי חשוב-
איך בעצם אנחנו מתכוונות להפוך את החוויה שלך כאן לבלתי נשכחת? 
(ולא, זאת לא עוד פרסומת של אוסם!)

 

אני קצת אעוף על עצמי ואומר שאת ראשית דרכי התחלתי בפריז, ארץ הסטייל והשיק שם יש ניחוח אחר לגמרי של צבעים, נועזות, הרפתקאות ובעיקר עושר חומרי מאין כמוהו. בקיצור- אני יודעת מה הטופ שמגיע לך לקבל (ואולי לפעמים פשוט..לא מציעים לך?!) ובדיוק מתוך המקום הזה החלטתי להרחיב את עצמי לסטודיו שלם שעושה הכל אבל הכל במיוחד עבורך!

 

ביחד עם אנשי הצוות המדהימים שלי החלטנו יחד שאנחנו עושים סוויץ׳ במחשבה ואנחנו רוצים  להרכיב פה חוויה שונה ומיוחדת למתחתנות ואמרנו- למה פשוט לא לתת יותר?  למה לא להפוך את האירוע המרגש והחד פעמי הזה…למסע? אז זה מתחיל כמובן מהסטיילינג היחודי, הנגישות בעלויות וההקשבה וממשיך בסדרת הפתעות רצופות שהכנו במיוחד עבורך:

 

אז איפה את שמה את כל הניירת שלך?
לא עוד!!! שקיות ניילון מרעישות ומכוערות ולא עוד קלסר משנות הארבעים המאוחרות! הכלות שלנו- הן כלות בשיק. ולכן עיצבנו במיוחד עבורך את הפולדר השיקי והרומנטי שלנו. לא רק שהוא יפה ושומר טוב טוב את כל מה שאת צריכה, אלא גם מאפשר לך לאגד לתוכו זכרונות  וציפיות מהמסע לחופה והדבר החשוב ביותר- נעשה בעבודת יד על ידי אוכלוסיה מדהימה של  נפגעי נפש ויצירת הפולדר איפשרה להם להיות חלק ממעגל העבודה, הם כמובן גם ישמחו לקחת  חלק במסע שלך…:)

 

מגיע לך את הפרימיום של הפרימיום!
הצטרפת למסע שלנו וקיבלת במתנה גם מארז פרימיום יפיפה שיכול לשמש גם כקופסאת תכשיטים ומכיל בתוכו את כל מה שאת צריכה כדי להשלים את החוויה שלך! כן- סטוק של מבצעים ואנשי מקצוע מצוינים (לא עובדות עליך- יש שם את המובחרים!) שישמחו גם להיות חלק מהמסע הזה. את המארז הכנו על מנת להקל עליך ועל בן זוגך  נשמח לשתף מניסיוננו העשיר בתחום.

 

כל פגישה היא חוויה!
כל פגישה בתהליך שלנו תלווה בחרוז זהב 18 קראט, ססגוני אישי ומיוחד. ומה תעשי עם החרוז הזה את שואלת? את החרוז את תוסיפי לצמיד יחודי שתקבלי מאיתנו ודרכו אנחנו נרקום את הסיפור  שלנו יחד הצמיד מסמל כל פגישה שלנו יחד! הצמיד הוא אישי והוא מתנה מאיתנו אלייך:)

 

חשבת שסיימנו? את חיה באילוז׳ ​- LIP&STICK LADIES CLUB

בלי שתעשי שום דבר מיוחד את כבר חלק מהמועדון שלנו ,מועדון הגברות הכי קול אבר! בתוך מארז הפרימיום שלך ממתין לך כרטיס חברה ממוספר, זה בעצם אשראי הביוטי הפרטי שלך! דרכו את צוברת כוכבים וככל שתשתפי יותר חברות בכל הטוב שקורה פה-תקבלי הרבה יותר כוכבים…
ומה עושים עם הכוכבים את שואלת?
צבירת הכוכבים מאפשרת לך לקבל חבילות איפור או שיער ואפילו את שניהם לאירועים משמחים שיבואו… ובנוסף-מאפשר לך להיות חלק מערבי יין וגבינות ממש כאן בסטודיו! ,הרצאות מגניבות והדרכות על דברים שכל גברת חייבת לדעת 🙂 וכמובן חוויית שיתוף מהנה ובלתי רגילה עם גברות אחרות..

 

 

אז אנחנו מזמינים אותך להיות חלק מהמשפחה שלנו וליצור לעצמך חוויה בלתי נשכחת:) זמינות בשבילך תמיד, נעמה ניומן והצוות

שעות פעילות:
ימים א׳ עד ה׳
מהשעה 10:00 עד השעה 19:00

לתאום פגישה צרי עימנו קשר
מאיר גרוסמן 82א' ירושלים
פקס: 02-5633312
פלאפון: 050-4660000
דוא"ל: info@naamanewman.co.il

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל