הטרנדים החמים בשמלות כלה לשנת 2016

שמלות כלה 2016 – טרנדים

אל סלון הכלות של נעמה ניומן, מעצבת שמלות כלה ירושלמית, מגיעות כלות ומלוות לכלות, לעיצוב תדמית בדרך קלאסית ועדינה שמעניקה להן מראה זוהר ובלתי נשכח.נפגשנו עם נעמה בסלון הכלות שלה, לשאול כמה שאלות על הטרנדים בתחום שמלות הכלה לשנת 2016 הבא עלינו לטובה.

שמלות כלה 2016 - טרנדים

מה סגנון העיצוב שלך ?

מאוד מגוון, מוינטג' שובב וסקסי ועד קלאסי וצנוע.דבר אחד משותף לכל העיצובים אצלי וזהו הקו הנקי, אני לא מעמיסה ואוהבת את הנקיון והאלגנטיות.

האם יש טרנדים בשמלות כלה ?

ברור שיש טרנדים. היינו כולנו עדות לצונאמי של גזרות בת הים ולשובלים הארוכים, שעדיין מככבים על השטיח הלבן בדרך לחופה גם העונה.השנה, לדוגמא, הוצאתי קולקציה שאני קוראת לה "אוסף העיצובים המשתנים".זהו לקט של כל מה שהולך היום.

אז מה הטרנדים הצפויים לשמלות כלה ב2016 ?

שמלות כלה וינטאג' בוריאציות שונות: תקופתי, כפרי, רומנטי. גזרות בת ים ושובלים ארוכים בליווי גב עמוק, השיק ההוליוודי (מי אמר שאנחנו לא חיים בסרט?) שמלות שקפקפות אבל צנועות(אחרי הכל אנחנו בירושלים), למשל שרוולים וכתפיות עשויי תחרות רקומות שמעניקות מראה אצילי ומחמיא לזרועות וגם מצניע במידת הצורך.מבחינת הטקסטורות והצבעים טרנד מוביל הוא צירופי צבעים בעיקר ורוד עתיק ופודרה, שילוב בין בדים וחומרים נוספים כמו חגורות מפנינים ואבזמים עדינים ועד לחגורות מתכת מצופות בזהב.

שמלות כלה 2016 - טרנדים

אז איך יודעים מה למי ?
או, כולנו יודעות שלדעת להתלבש נכון זו אומנות, לכן צריך את המעצבת.יש שלל גזרות, צירופי בדים ורעיונות עיצוביים, החוכמה היא להתאים לכל אחת בפגישה פרטית את הסטייל האישי שלה (סטיילינג) וללוות את צללית הגוף באופן כזה שיחמיא לגזרה הייחודית שלה, ומשם הדרך להצלחה בבחירת השמלה קצרה. כמובן שחיבור טוב לבעלת המקצוע רק יכול לתרום.

מה לגבי הנוחות ?
כולנו נהנות לראות הפקות אופנה משובחות און-ליין ובמגזינים (אני בעצמי משתדלת להרשים אתכן כל שנה) אבל כשזה מגיע לבחירה האמיתית- לדעתי הרוב הגורף יסכים איתי על יפה, נקי, מדוייק ונוח. מילת המפתח היא נוח- הטרנד הכי חם בעיר, בכל אופן בבוטיק שלי.

לכן ב2016, רוב השמלות הן עם טאצ' וינטאג'. רכות, נשפכות על הגוף, בשילוב תחרות עבודת יד, ריקמות ופנינים, חגורות מעוצבות ועדינות ועד לחגורת המתכת ותכשיט הצוואר הדומיננטי שנותנים טוויסט בעלילה למי שמבקשת מראה אופנתי אך דרמטי.

תכל'ס, כמה זה עולה לנו ?
טרנד נוסף שמאפיין את 2016 זה המודעות למחיר. הכלות כיום מתמצאות בעניין העלויות. השוק הוצף בשפע סגנונות וכך גם המחירים. אני מאמינה גדולה שיש להקשיב לקהל שלי ולספק את הצרכים שלו, לכן ישבנו במשך שלושה חודשים אינטנסיבים ורקמנו תוכנית עסקית לכלה החכמה, שבה הבוטיק משלב שמלת כלה חדשה (גם בעיצוב אישי), הינומה, שאל לחופה, איפור, תסרוקת, תכשיטי מעצבים, אקססוריז, סטיילינג, ועוד, תחת קורת גג אחת ב-5900 ₪.​

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל