מידע על התהליך של איפור כלה

מידע על התהליך של איפור כלה

עולם האיפור הינו עולם דינמי ולו טרנדים רבים, מגוונים ומשתנים. שנת 2016 החזירה את הגוונים הטבעיים לאור הזרקורים, כאשר היא מאגדת בתוכה את האפשרות למראה טבעי לעומת המראה המעושן שגם אותו ניתן ליצור דרך הצבעים החומים, המוקות, השמנות והזהובים.
נשים רבות, בכל הגילאים, שואלות מהו סגנון האיפור המתאים להן. התשובה הינה ארוכה אולם אנסה לענות על מספר נקודות חשובות: כולנו רוצות להראות קורנות וזוהרות, אך לא כולנו מבינות עד כמה עור פנים העשיר בלחות הינו תנאי בסיסי לאיפור מוצלח. והרי לכן טיפים אחדים אשר יעזרו לכן להגיע ליום הגדול מוכנות לכל סוג איפור.

ישנם כמה כללי איפור אשר הינם חוק בל יעבור. אחד מהם הוא שמייק אפ תפקידו לשוות מראה חלק וזוהר לעור הפנים. משם מתחיל הכל: מאפר בחסד יידע ליצור זאת והכוונה היא זוהר הנעורים. בעיה אחרת היא בלוטות החלב וההורמונים בעלי פעילות מוגברת אצל נשים צעירות. רובן חושבות שעם יבוש עור הפנים הן לא תצטרכנה להתמודד עם אקנה, אולם יובש הינו אויב מספר אחד של כל מאפרת. בדומה לשמן ומים, עור פנים יבש ומייק אפ לעולם לא יתמזגו יחד ויצרו מראה של קשקשת על העור.
לכן, רצוי שמספר שבועות לפני היום הגדול, התחילי להזין את העורך בקרם לחות המותאם לו, ובכלל אני מאוד ממליצה, גם אם אינך נוהגת להתאפר, להזין את עורך בלחות יום ולילה שכן פעולה זו עוזרת לעור להשאר צעיר ורענן ומאיטה את הזדקנות העור.

קיימים שני סוגי לחויות: אחת מבוססת על שמן והשנייה על מים ה- oil free.
לצעירות מומלצת לחות המבוססת על מים ולבוגרות בנינו-  לחות המבוססת על שמן המזין את שכבת הקולגן אשר דואגת למרקם עור אלסטי.
כמו- כן בוודאי תרצנה לדעת איזה קרמים כדאי לקנות- התשובה שלי לשאלה זו היא תמיד ״אלו שבמבצע״.
אולם, אמליץ לך לבקש דוגמית לפני רכישת הקרם ולבדוק איך קרם הלחות יושב עליך במהלך היום או הלילה ושאין הוא גורם לך לתגובה אלרגית כזו או אחרת.
ברגע שחריצי הגיל החלו מבצבצים, סוג המייק אפ צריך להיות עשיר בלחות והשימוש בו צריך להיות עדין ובעל מריחת שיכבה דקה, זאת על מנת שלא יחדור לקמטי ההבעה וידגישם.

אחרי שהזנו את העור בלחות ונתנו לו מעט לנוח, אפשר להתחיל במלאכת האיפור. כמובן שכאן בסטודיו, כחלק מהשירותים שהכלות שלנו מקבלות, גם את תקבלי איפור ניסיון שבמהלכו נדון יחדיו על החזון. אני תמיד ממליצה לכלות שלי במידה ויש להן סיגנון איפור מסוים שהן אוהבות במיוחד, להגיע לפגישת איפור הניסיון עם כמה תמונות לדוגמא.
כולן רוצות לזהות את עצמן בתום האיפור ולכן, התאמת איפור נכון תיקח בחשבון את הרגלי האיפור של הלקוחה, דהיינו, מי שאינה מתאפרת על בסיס יומיומי, נתאים לה איפור טבעי ועדין  בשונה מזו המתאפרת באופן קבוע כאשר סגנון האיפור עבורה יהיה מודגש יותר.

חשוב לזכור שבאמצעות האיפור אנו רוצים להדגיש את הרכות הנשית ולהימנע ממראה מוגזם ומתאמץ. על- כן, אם בחרנו להדגיש את העיניים, מומלץ לא להבליט את השפתיים ולהיפך- אם בחרנו להדגיש את השפתיים, עלינו להימנע מעיניים מעושנות.
ריסים הם אלמנט נוסף וחשוב שישבח וייטיב עם כל לקוחה, בכל גיל, בכל מצב, בין אם האיפור טבעי או מודגש.
אחת הטכניקות הטובות ביותר לעבודה עם ריסים מלאכותיות היא הדבקת ריסים בודדים. לטכניקה זו מספר יתרונות: הן בדבר העמידות (גם אם תבכו או תזיעו במהלך האירוע הריסים לא יתנתקו כלל), והן בדבר שליטה טובה יותר ביצירת המראה הרצוי- דרמטי ועשיר או עדין וטבעי.
מומלץ לעבוד עם דבק ריסים שחור שייטמע בתוך מראה המסקרה והליינר לעומת הדבק השקוף.

לפרטים נוספים ולייעוץ צרי קשר ונשמח לעמוד לשירותך


אולי גם יעניין אותך: איפור ערב מעושן | איפור כלות – לפני ואחרי | איפור טבעי

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל