שמלה לטראש דה דרס

שמלה לטראש דה דרס

אז מה זה בעצם טראש דה דרס?

טראש דה דרס הינו קונספט ייחודי שהגיע אלינו הישר מארה״ב שבמהלכו עוברים החתן והכלה יום צילומים מיוחד שבו הורסים יחדיו את שמלת הכלה, קודש הקודשים ואולי הפריט המדובר ביותר בכל חתונה ישראלית ממוצעת.
החתונה בפתח, המתח והלחץ בשיאם, והרי לכם דרך מעולה להפיג את הלחץ ולשבור את הקרח ולעשות משהו מהנה ביחד.
הצילומים יכולים להתרחש בכל מקום ודרך שעולה על רוחכם, מבריכת בוץ או צבעי גואש, טבילה בים או מלחמת אוכל ועד לקריעתה, גזירתה או שריפתה של השמלה.
טראש דה דרס יכול לספר את סיפורכם כזוג. אפשר להכניס את סיפור הכירותכם ע״י ביצוע יום הצילומים במקום בו הכרתם או להכניס לתוכו תחום עניין או תחביב משותף שאתם חולקים, למשל אם יש לכם מסעדה קבועה בה אתם נוהגים לסעוד, אפשר לקיים בה את יום הצילומים ולהשתטות תוך מלחמת אוכל פרועה.
הרעיונות לצילומי טראש רבים ומגוונים והדבר החשוב ביותר הוא להישאר מקוריים, נאמנים לעצמכם ולהנות.

למה בעצם?

לצילומים של טארש דה דרס שימושים רבים ומגוונים, מעבר להפגת המתח בשל היותה הפקה שטותניקית ולא רשמית וההנאה שבדבר, אתם תקבלו תמונות מקצועית שיכולות לככב על ההזמנות לחתונה, או בטרום ההזמנה לחתונה, הידועה יותר בשמה הפופולרי "Save the date",  וידיאו קליפ משעשע שיוקרן ביום החתונה ביחד עם סט תמונות סטילס מקצועי שנערך בקפידה מבעוד מועד ובנוסף, וחשוב לא פחות, התרשמותכם והעמקת הקשר עם הצלם שילווה אתכם ביומכם הגדול.

אז מה זה מצריך?

* רעיון מקורי ואישי.
* מיקום מגניב.
* חליפת חתן ושמלת כלה בעלות נוחה.
* איפור מקצועי, רצוי כזה שעמיד לתלאות שאת עתידה לעבור ביום הצילומים ועיצוב שיער פשוט ונוח (מומלץ לנצל את איפור הנסיון).
* צלם מוכשר
* רעיון מקורי ואישי
* מיקום מגניב
* חליפות חתן + שמלה לטראש דה דרס (שמלת כלה נוחה).

בבוטיק שלנו תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות trash the dress – שמלות כלה שמותאמות בדיוק להפקה מסוג זה, הן בדרך כלל שמלות שעוצבו בעבר עבור כלות, אך הן נקיות וללא רבב ובעלות מצחיקה שנעה בין 500-1200 ש״ח.

לפרטים ומידע נוסף צרי עמנו קשר

טראש דה דרס תמונות :

שמלה לטראש דה דרס

שמלה לטראש דה דרס

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל