מחפשת שמלה מסתובבת - השיפון הוא הבד האידיאלי בשבילך

אנחנו מאמינות שאין דבר כזה יותר מידי שיפון. בין אם את אוהבת שמלת כלה נפוחה ונסיכית או שמלת כלה בוהו שיק עדכנית ומדליקה, שיפון יכול להתאים להכל והוא ינוע לצידי גופך באלגנטיות במהלך הריקודים ברוך וברכות. ברוח השיפון והסינדרלות, רצינו לספר לך קצת דברים שאת לא יודעת עליו ובוודאי יעזרו לך לבחור את הסוג שיתאים לך. נתחיל בסוג שאסור לך להשתמש בו בשום אופן והוא:

השיפון הסיני

אין צורך להרחיב מדובר בבד סינטתי שמזכיר תחפושת פורים גרועה ואין לו שום קשר לרכות אלא יותר מזכיר ניילון ונראה מאוד רע.

שמלות כלה שיפון מילניום / מולטי

הינם כמעט אותו סוג בד שיפון עבה ויוקרתי, מורכב ממשבצות קטנות בתוכו וצפיפות אריגת הבד פתוחה יותר ולכן השיפון שקוף יותר. במידה ואת בוחרת בשמלת הכלה את השיפון הנהדר הזה, זיכרי כי הוא שקוף ושיש צורך להשתמש ב2 שכבות בד סילקי (משי) מתחת אלא אם כן את רוצה להיות קצת עירומה בחופה, מבחינתנו זה לגיטימי.

שמלת כלה עשוייה שיפון ארמני

שיפון עם אריגה צפופה יותר מהמילניום, פחות שקוף ומאוד עשיר במראה שלו ולכן לא סתם קוראים לו, שיפון ארמאני.
אם חלמת על שמלת כלה מסתובבת השיפון הוא הבד האידיאלי בשבילך שיגרום לך להרגיש כמו נסיכה אמיתית. השיפון כמובן מגיע ב-50 גוונים של לבן אך האהבה הפרטית שלנו הוא הגוון החלבי יותר של השיפון או השמנת המאוד מאוד בהירה. השיפון יותר מתאים לחלק התחתון מהעליון ויתאים גם לשרוולים בכל מיני סוגים במיוחד כשמדובר בשרוולים מפוארים של כתף תפוחה ומנג׳ט בפרט כף היד של השמלה כיוון שאי אפשר לשבץ עליו אבנים או תחרה. ההרגשה של השיפון הנכון על הגוף לא ניתנת להחלפה, שמלת כלה מבד שיפון נושם תיתן לך לפלרטט עם עצמך מול המראה ולהרגיש גם הכי חלומית וכמעט מרחפת מעל האדמה.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל