שמלות כלה מחמיאות צמודות ומהממות

מי אתן אותן נשים נפלאות שמהרהרות בבחירת שמלת כלה צמודה וסקסיתאז כן, שמלת כלה צמודה אכן נועדה להדגיש את קימורי גופך הנפלאים ולהזכיר לכולם שאת כאן. ואנחנו לגמרי בעד. רק לפני שאת הולכת על זה, חשוב שתגיעי מוכנה.

צמוד וחשוף

ברגע שאנחנו מדגישות את גופנו באמצעות שמלת כלה צמודה, אין צורך במחשוף מוגזם או

בפתחים מיותרים. אם את בעניין של לשמור על עצמך סקסית אך קלאסית, שמלה צמודה

שתדגיש אותך במקומות הנכונים יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורך. זה נכון ששמלה צמודה לא תחמיא לכל אחת ולכן צריך להעזר בשרותו של מעצב טוב וחברים/ משפחה שמבינים עניין ויגידו לך את האמת לגבי איך שהשמלה יושבת עליך.

שילובים ותחרות

שמלה צמודה משדרת מראה של שטיח אדום ויכולה לשלב בתוכה מעט טקסטורות כאשר המוקד יהיה יותר על הגזרה. אפשר לשלב שסע או תחרות צד עדינות, אופציה נוספת היא להתמקד בחלק העליון של השמלה באיזור החזה בעיטורי תחרה או חרוזים. הגזרה המוכרת ביותר בין שמלות הכלה הצמודות היא גזרת בת ים, שבמידה ובחרת בגזרה הזאת, אל תשכחי את השובל כי לא מוותרים עליו!

עניין נוסף בשמלות כלה צמודות הוא עניין הנוחות. אין ספק שללבוש שמלת כלה צמודה זה לא כמו ללבוש שמלת שיפון מתנפנפת אבל כן חשוב שתוכלי לשבת ולנוע עם השמלה לפחות ברמת נוחות שמספיקה לך. מאוד חשוב לבדוק את זה במהלך המדידות.

והצעה אחרונה להפתעה טובה! אפשר לשלב שמלה צמודה יחד עם חצאית נפוחה מעל וכך לתת תחושה ש 2 שמלות בתוספת יחידה של חצאית לרגע החופה ולאחריו.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל