היכן אוכל למצוא מספרה טובה עם עיצוב שיער לנשים בירושלים והסביבה?

זוהי אמת ידועה שהתסרוקת הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בין מראה סתמי לנפלא. אין זה מקרי שנשים רבות המחפשות לחדש מתקיפות את השיער – שינוי קטן בתסרוקת יכול להיות בעל השפעה דרמטית על המראה הכללי ולשדר סיפור אחר לגמרי. עם זאת,  חשוב שהשינוי ייעשה בצורה נכונה ומקצועית כדי למנוע נזק לשיער (או אסון אופנתי, חס ושלום). אם מדובר בתסרוקת חלומית ליום המיוחד או במראה יומיומי, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שניגע אפילו בשערה ממחלפות ראשנו:

 

אז איך להתאים את התסרוקת המושלמת?

הדבר הראשון שנסתכל עליו בבחירת תסרוקת הוא מבנה הפנים, או כפי שהתחום נקרא בעגה המקצועית "מורפולוגיה". השיטה המסורתית מציעה שש צורות בסיסיות – עיגול, אליפסה, לב, מרובע, מלבן ויהלום. אם נמצא מהי הצורה הקרובה ביותר לצורת הפנים שלנו, נוכל לצמצם את האפשרויות ולהתאים את המראה הנכון בקלות.

 

לא על השיער לבדו

מלבד צורת הפנים, יש לקחת בחשבון גם את האופי שלך, וכמובן את סגנון הלבוש והאיפור שאת מעדיפה. האישה הירושלמית הממוצעת צריכה להכניס למשוואה הזו עוד פרמטר אחד, והוא השימוש בכיסוי ראש מטעמי צניעות. לדעתנו אין זו סיבה לוותר על התסרוקת שאת באמת רוצה! בסופו של יום, אין שום סיבה שלא תהיה מרוצה מהמראה שלך, אפילו אם זה רק במרחב הביתי. למעשה, רוב הטרנדים הגדולים בשנים האחרונות משלבים טכניקות מתקדמות השגת מראה טבעי ולא מתאמץ, המזכיר שיער שהתבהר בהדרגה תחת קרני השמש.

 

טרנד הבליאז' (Balayage)

הטרנד שמוביל את המגמה הזו הגיע אלינו מצרפת, עבר דרך מסלולי התצוגות באירופה והראשים של כל הכוכבות הגדולות והגיע עד אלינו לארץ הקודש – אנחנו מדברות כמובן על הבליאז'! משמעות השם (בצרפתית כמובן) הוא "לצייר", ואכן בטכניקה הזו נעשה שימוש במברשת, כאשר המראה הסופי הוא צביעה א-סימטרית עם עומק, במעבר רך וטבעי מצבע כהה באיזור הקרקפת לקצוות בהירים. יתרון נוסף לטכניקה הזו על הבהרה רגילה הוא שהמראה שנוצר דורש פחות תחזוקה, והתהליך עצמו מזיק הרבה פחות לשיער.

טרנד האומברה (Ombre)

השם מגיע אלינו מתחום האופנה, ומתייחס למעבר חלק והדרגתי מצבע בהיר לכהה. כאשר מייושם כגוונים בשיער, מתקבל מראה מדוייק ועדכני, היוצר מעבר אחיד וחלק משורשים כהים לקצוות בהירים. בניגוד לבליאז', האומברה מתאים גם בשימוש בגוונים מיוחדים, וניתן אפילו לשלב צבעים נועזים כמו וורוד או כחול.

 

בראש שלך

כמאמר הקלישאה, כל אחת ואחת מאיתנו שונה וייחודית (כן, אנחנו מודעות לסתירה). גם מבפנים וגם מבחוץ, לכל אחת יש את הנתונים שלה ואת ההעדפות שלה. לכן מומלץ להתייעץ עם בעלת מקצוע – כשזה מגיע לדברים החשובים באמת, שווה להתייעץ עם בעלת מקצוע מיומנת ומנוסה, שמבינה את הראש שלך ויכולה ליצור לך מראה נפלא.

אצלנו בסטודיו, פה בירושלים, הכניסה היא לנשים בלבד, ואנחנו מתמחות בטכניקות האומברה והבליאז'. אם חשקה נפשך בתספורת מרעננת או בתסרוקת ערב, אנחנו מזמינות אותך להגיע לייעוץ אישי עם בעלת מקצוע שתדע לכוון אותך למראה המושלם.

 

 

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל