ארגון חתונה לא יקרה בתקציב מוגבל

איך תצאו מהחתונה שלכם בסטייל וברווח?

הרגע שבו אתם מחליטים לבלות את חייכם ביחד צרוף באושר ובהתרגשות! (לפחות כך אנחנו מקווים)
מיד אחריו מגיע הרגע בו אתם מתחילים לחלום ולתכנן את אירוע השנה שלכם ו..הופ!
מגלים שהסיפור הזה של החתונה לא זול בכלל ויש המון הוצאות, סטנדרטים וטרנדים חדשים שמופיעים.
ולמרות שהרבה פעמים דיברתם על היום הנכסף, נשבעתם אחד לשניה בכניסה לחתונה מפונפנת של חברים שאתם בחיים לא תחגגו את יום החתונה שלכם ככה, אתם בסופו של יום מגלים שאתם כן תחגגו בדיוק ככה ואולי אפילו קצת יותר!

תרבות החתונות בארץ תפסה תאוצה בשנים האחרונות, ושימו לב- רוב הזוגות מוציאים סכומים של מינימום 100,000 שקל על יום החתונה שלהם! האולם, האוכל, הדיג׳יי, הצלם, קישוטי השולחן, החליפה של החתן ושמלת הכלה ואם אתם מהמתפנקים בטח תרצו להוסיף כניסה מרשימה לאולם,
זיקוקים, נגני צ׳לו והרשימה עוד ארוכה אז המחיר יכול להערם בכיף בעוד עשרות אלפי שקלים.

אז איך אנחנו עדין מתחתנים בסטייל, נהנים ושומרים על פרופרציות?

בואו קבלו כמה טיפים מזקני השבט שאולי יעזרו לכם לצאת עם כמה שקלים מהחתונה!

הטיפ הראשון ואולי החשוב ביותר הוא קביעת תקציב לחתונה שלכם. רובנו נתפתה לומר שהכי חשוב שנהנה, וזה לא משנה כמה כסף נוציא, הכי חשוב שזאת תיהיה החתונה שאנחנו חולמים עליה. אבל חברים…בואו נודה באמת, גם חתונה מהחלומות צריכה להיות ריאלית למצבנו, אף אחד מאיתנו לא רוצה לסיים את הערב עם חובות ולכן חשוב להיות מציאותיים ולהסתכל לסכומים שיש לנו בעיניים. אז אנחנו בעצם אומרים פה שלכל זוג יש תקציב שבו הם יוכלו לעמוד. היום אפשר לשער כמה כסף בערך תקבל מכל אורח ו״כמה מביאים״ בערך לחתונה. חשבו את המינימום מכל סועד ותראו מה הסיכונים של הסכומים שתצטרכו בתרחיש הרע ביותר להשלים והאם תוכלו לעמוד בהם. אנחנו יכולים להבטיח שאם תעשו את החישוב הזה, תמיד תצאו עם יותר בכיס ואולי אפילו עם פלוס נחמד.

הטיפ השני קשור לאולם בו תסגרו וגם לבעלי המקצוע. 90% מהאולמות מציעים שירותי הסעדה שהם עובדים איתם כתנאי לסגירת אירוע, ולא רק זה! בהצעת המחיר תוכלו לראות שגובים ממכם תשלום עבור קישוטי שולחן שהם גם החלטה שנעשתה עבורכם ואם תרצו לשנות אותה, תאלצו לשלם סכום נוסף. סכום נוסף ולא צפוי שתאלצו לשלם הוא לדיג׳י ! והסכום יהיה עבור זכויות יוצרים ויהווה תוספת לתשלום שלו. לכן אנחנו מציעים לכם תמיד- לאסוף הצעות מחיר מבעלי מקצוע בלי להתפשר כמובן על המלצות טובות וראו מיהם האנשים שתרצו לצוות לערב הזה, גם מבחינת מחירים ואופי האירוע שאותו תרצו. זכרו תמיד שיש הוצאות בלתי צפויות שתצטרכו להערך עבורן ולתקצב גם אותן.

הטיפ השלישי והאחרון שתקבלו מאיתנו הוא עניין שרובנו מניחים בצד משאר ההוצאות אבל למעשה הוא העיקר ואנחנו מתעסקים איתו המון. והוא- איך ניראה ביום החתונה? אם מדובר בשמלות כלה שזה התחום שלנו לגמרי, אנחנו אומרים לכם-צריך להערך לזה מראש! וזה אומר לתקצב את שמלת הכלה, האיפור והשיער לפני ובהתאם לזה לחפש את השמלה המתאימה עבורך. יש כאלה שיחפשו שמלות יד שניה, או מכירות חיסול שמלות כלה לצורך העניין. בסטודיו שלנו תוכלי למצוא שמלות כלה במבצע בטווח מחירים של עד 3,900₪ (!) ורובן יהיו עם אפשרות לרכישה, ואם תרצי תוכלי ליהנות משירותי האיפור והשיער שלנו בסכום כולל של 1000₪ בלבד!
אם מדובר בחליפות חתן, ניתן לחפש מקומות שמציעים שירותים לא יקרים ובמקרה של חתנים-אל תגידו שאמרנו אבל תמיד אפשר לא לגלות שהחליפה עבור חתונה ולראות כיצד המחירים ירדו משמעותית.

לסיכום, חתונה ככל שתהיה מדהימה וחלומית, צריכה גם להיות ריאלית ומתאימה לסטייל שלכם.
עצה קטנה מאיתנו- נסו לא להיכנע לתכתיבי החברה ולאפשר לעצמם ליהנות גם מהדברים הקטנים שהופכים אותכם ליותר מאושרים ומרוצים. תאמינו לנו- שהחתונה שלכם תיזכר יותר מאחרות ולטובה!

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל