תשכחו כל מה שידעתן על שמלות כלה ושמלות לאירועים בכלל:

קולקציית 2017 שלנו

קולקציית 2017 של סלון הכלות של נעמה ניומן קוראת תיגר על הסדר הידוע ומשנה את חוקי המשחק.

עולם האופנה משתנה תדיר ולא מפסיק להתפתח, לכן, אנו מאמינות שגם עולם שמלות הכלה, שהוא קטגוריה כה חשובה בתוך תחום האופנה, צריך גם הוא לשאוף להתפתח תמיד, להתחדש ולעמוד בחזית של עולם האופנה. בדיוק בגלל זה, השקנו לאחרונה קולקציה חדשה ומרהיבה אשר מציגה שלל אפשרויות לשמלות כלה מתוחכמות וייחודיות, שיוציאו מהאורחים שלך את אנחת התדהמה הזו שתשמחי לשמוע.

החזון שלנו

הקולקציה החדשה כוללת שילובי בדים מרעננים, שימוש בגזרות חדשניות, ושלל אפשרויות לשמלות כלה שיחמיאו בצורה יוצאת מן הכלל לגזרת גופך. מחפשת שמלה קצת אחרת? אצלנו בסלון הכלות של נעמה ניומן תוכלי למצוא קולקציה חדשה בדיוק בשבילך. את מוזמנת להגיע אלינו ולהיכנס לתוך עולם חדש ומופלא של אינספור אפשרויות לשמלות כלה מרהיבות ומיוחדות.

מה מחכה לך?

בקולקציית 2017 תמצאי, בין היתר, דגמים מרהיבים לשמלות כלה מיוחדות, כמו אוברול לבן, שמלת כלה מעור, שמלות לבנות בדגמים נשפכים, שמלות בגווני זהב ושמנת, שמלות מעוטרות ומחורזות, בגזרה קצרה, עד גובה הברך, אשר יוצרות מראה ייחודי. וגם, דגמים שמשיקים לעולם ההוליוודי. בסטייל של השטיח האדום אהובות עלינו במיוחד שמלה נוצצת בגוון ניוד, ושמלה קצרה מתוכשטת. גם חליפות 2 החלקים קיבלו אצלנו התייחסות מיוחדת, ותוכלי למצוא סט של טופ וחצאית לבנים במראה נסיכותי. בקיצור, השפע גדול, והאפשרויות רבות, כל מה שצריך עכשיו הוא שתחליטי מה הכלה שאת רוצה להיות, ומה המראה שאת רוצה ליצור ביום הגדול שלך.

מהפכת המחירים שלנו

חוץ משמלות כלה מרגשות ומפתיעות, מחכה לך בסטודיו שלנו הפתעה נוספת, והיא מהפיכת המחירים שלנו. הקולקציה מאפשרת לך ליהנות משמלת הכלה של חלומותייך מבלי לקרוע את הכיס. השמלות מתומחרות החל מ2900 ₪ ועד 8900 ליקרה ביותר. ובנוסף, בכל קניית שמלת כלה אצלנו, תקבלי גם איפור, שיער, תיקונים והינומה, והכל ב- 1000 ₪ בלבד! בואי ליהנות מהשילוב המושלם של שמלת חלומות איכותית, העשויה מחומרי גלם מובחרים ותפורה היטב בידי מיטב המומחים, שגם מאפשרת לך מרווח נשימה, בתקופה המתאפיינת בהוצאות כה רבות, וכך גם תכננת לעבור לשמלה שנייה במהלך האירוע, תוכלי לעשות זאת מבלי להגיע להוצאות עתק. אז מבלי להכביר במילים, אנחנו כאן עם הנבחרת המנצחת שלנו לשנת 2017. מחכות לך!

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל