הטרנדים החדשים של עולם החתונות 2018

אז איך מתחתנים ב-2018?!

הטרנדים של עולם החתונות משתנים כל הזמן לפני הטרנדים של התקופה שאנחנו נמצאים בה. חתונות בתקופות קדומות יותר (לא ברמת האדם הקדמון אלא לפני 2 עשורים או עשור) היו דרמטיות וגרנדיוזיות יותר וזה התבטא בהכלבסגנון השמלות הנפוח והעוגתי, במוזיקה, באוכל המאוד מסויים שהוגש באירועים, בעיצוב האולם ואפילו בסוג הצילומים שהזוג קיבלו. היום, רוב הזוגות מנסים ליצור אווירה קלילה יותר לאירוע, משהו משוחרר יותר ואישי, גם אם המחירים הם אותם מחירים ואפילו יותר גבוהים.

אז אחרי הרבה פטפוטים עם כלות פה בסלון וגם ניסיוננו רב השנים, אספנו לכם את הטרנדים הכי חמים לשנת 2018 כדי שחלילה וחס לא תישארו לא מעודכנים… ולהלן הרשימה:

חתונות חוץ 

הטרנד הזה מופיע ומתחזק בשלוש השנים האחרונות וממשיך גם לשנת 2018, אנשים מעדיפים להתחתן בחוץ כדי ליצור את מראה נונשלטי ולא מתאמץ. גם המתחתנים בחורף יקפידו שקבלת הפנים תהיה בחוץ ואם אפשר שהעיצוב ישדר אווירת גן אז אפילו יותר טוב! יש את אלו שיעדיפו חתונת טבע אמיתית בחוץ ויש את אלו שיעדיפו להתחתן באווירה אורבנית בחצר מוזיאון או בחצרות של בתים עתיקים בעיר. בקיצור 2018 ממשיכה וצועקת את אווירת הבוהו שיק, הצמחיה, הלבוש הקליל והשיקי יותר, החיפוש אחר המקום הכי מגניב בעיר שאולי יהפוך להיות הלוקיישן המושלם לאירוע שלכם.

חתונות קטנות ואישיות יותר 

אז אנשים לא מזמינים היום את האחות של הסבתא! מעדיפים להצטמצם בלי לחוש רגשי מצפון ואשמה ולהזמין רק את מי שבאמת צריך וחשוב בלי לעשות חשבונות לאף אחד. אם פעם חתונות גדולות העידו על הפאר שלה, היוםחתונות מצומצמות ואישיות נותנות וייב יותר אישי וקליל לחתונה.

לבוש קליל יותר ונעליים שטוחות 

אז אם דיברנו על שמלות כלה קצפת ועוגות. היום אין להזכיר את שמם!

החתנים הורידו את הז׳קט והעניבה הפכה לפפיון חמוד, החליפות השחורות הפכו למכנס וחולצה שהם לא בהכרח תואמים. הכלות זרקו את העקב הגבוהה והאוהלים והתחילו לשים שמלות קלילות יותר.

גאדג׳טים והזמנות מדליקות לחתונה 

אז בהקשר לזה שכיום אנשים רוצים ליצור לעצמם מראה יותר אישי ואינדיבידואלי בחתונה שלהם, נכנס פה גם העניין של האביזרים וההזמנה לחתונה. אם פעם היו עושים הזמנות דרך האולם, היום זוגות יפנו למעצב או מאייר שיעשה להם הזמנה יחודית עבורם שתאפיין אותם ואת סגנון החתונה שלהם.

גם לגבי האביזרים, הזוג יבחר את האביזרים המקוריים ביותר שיעטרו את השולחנות ואת האורחים ברחבת הריקודים.

בקיצור 2018 מרגישה יותר נושמת ופתוחה לרווחה, נסו למצוא את הקול שלכם בתוך כל הטרנדים האלה והיפכו את החתונה שלכם ליחודית ומגניבה. בסלון הכלות שלנו זה עתה אנחנו פותחים חנות עם פריטים יחודיים לחתונות ולכל האירועים שמקדימים אותם (כמו חינה, מסיבת רווקות ואירוסין) שמוכנים במיוחד עבורכם במחירים נגישים ואטרקטיביים. מוזמנים לשאול אותנו לגבי זה.

מאחלים לכם חתונה מגניבה במיוחד ופה תמיד כדי לעזור לכם להיות הכי טרנדים שיש!

צוות סלון הכלות של נעמה ניומן

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל