כללים ועצות שינחו אותך ברכישת שמלת כלה באינטרנט

קניית שמלה באינטרנט

בעידן שלנו, הפכנו כמעט מקצועיים ברכישת כל דבר שחפץ ליבנו באונליין, אך מה נשתנה הלילה הזה משאר הקניות, כאשר אנו מחפשות להזמין את שמלת הכלה שלנו? בניגוד לאלפי המוצרים, הבגדים, האקססוריז והנעליים-זו תהיה הרכישה האינטרנטית החשובה מכל, מאחר והיא מתבצעת באופן חד פעמי. כיצד לעשות את זה נכון ולהישאר ממוקדת בתוך ים האפשרויות האין סופיות? כיצד לבודד את העצות מהסובבים אותך? ולמה דווקא להזמין שמלה באינטרנט?

כמה כללים ועצות שינחו אותך בתהליך:

תתחילי להיכנס לאתרים, עם כוס קפה, נחת ושמחה ותרגישי מה טוב לך. תחשבי איזה כיף לך, בשקט בבית, מפוקסת ורגועה בלי פקקים וכאבי ראש.

אחד מחוקי האצבע בבחירה הנכונה היא לאפיין את אופי האירוע. למשל: חתונת גן, חתונת חוף, אולם מפואר שמשלב פירוטכניקה מתקדמת או בחצר האחורית של ההורים. כידוע, היום הכל הולך וזוגות אינם מקובעים בסגנון האירוע שיבחרו להפיק. ברור לכולנו ששמלת כלה נוצצת לא תתאים לקונספט חתונת מדבר.

בשלב השני, אחרי שאפיינת את האירוע, אפייני את הדמות שאת. ובכדי להבין מאיפה להתחיל תעצמי עניים ודמייני… האם את סינדרלה, בת הכפר, נערת הפרחים, חובבת הרפתקאות או אשה פראית? אין צורך להילחץ אם אין לך תשובה, לוח ההשראה שלך בהחלט יכול להגיע תוך כדי שיטוט באתרים, לכן מומלץ לשמור בתיקייה נפרדת את מה שמצא חן בענייך.

'הדמות' הזו היא בעצם מפתח להבין מה התשוקה שלך, אז אם למשל את סינדרלה אבל גם בת הכפר אז שמלת שיפון משוחררת עם תוספת נצנצים אלו דברים שינחו אותך. ואם את אשה פראית שאוהבת רומנטיקה, אז שמלת כלה עם מוטיבים לא סימטריים מלווים בתחרה מעוטרת בצורות גאומטריות ועיטורים הן הבחירות שיתאימו לך. תחשבי על זה רגע…

הגעת לשלב בחירת הגזרה שתלווה אותך ותדגיש את המיטב שבך

איזה גזרה הכי מתאימה לך, מתי את מרגישה בנח, מה את רוצה להדגיש ומה באופן כללי גורם לך להרגיש טוב? שמלה ארוכה? קצרה? מותן גבוהה? צמודה או משוחררת? שימי לב, הדוגמניות המציגות את השמלות באתרים לא תמיד תואמות את מידות גופנו, אנחנו עלולות להתבלבל מזה.

חשוב להתמקד במה שהולם אותך ומרגיש לך נכון, בקיצור תסמכי על עצמך ותבטחי בגופך.

הסיבה שהרבה נשים חוששות לקנות שמלה במרחבי האינטרנט הוא שלב המדידות וההתאמה לכימורי גופנו. אז נרגיע אותך ונדגיש שחשוב לקחת מידה אחת מעל המידה שלך מאחר והצרת השמלה הינו תהליך פשוט יותר מאשר הרחבתה. אחת מהשיטות לבחור מהיכן לרכוש שמלה נכונה לך, הוא אתר מומלץ שנותן טבלת מידות.

אתר מומלץ הוא אתר שנראה מקצועי ויש עליו ביקורות טובות מכלות נוספות.

עדיף להזמין שמלה שנתפרת למידותייך כדי שהתיקונים במידה ויש כאלה, יהיו מינוריים. זמן של תפירה ע"פ מידות מראש הוא בין 6 עד 8 שבועות. שמלה מוכנה ממלאי ללא תפירה מחדש, עורכת זמן קצר יותר אך זה פחות מומלץ.

כדאי מאד להיות ערניות למעצב\ת שממנה מזמינים. (לא להסתבך עם אתרים סיניים למיניהם).

היום מקובל ליצור תקציב חתונה. דוגרי, אין ספק שעצם הזמנת שמלת כלה באינטרנט מוזילה את העלות באופן משמעותי ובנוסף הרכישה גם חוסכת את שלבי הפגישות המרובות, הדלק, ארוחות הצהריים וימי החופש שיכולים לקחת. הרכישה חושפת אותך למגוון רחב יותר של אפשרויות כלכליות ועיצוביות. תוכלי לנפות את בחירותייך בהתאם לתקציב שלך דרך מנועי החיפוש.

שימי לב, הסוד הוא לפני החתונה ובאופן כללי כמנטרה לחיים מאושרים הוא לשמוח ולהודות במה שיש לנו ולהתחבר לפן הנשי שלך.

זיכרי: השמלה צריכה לשרת אותך ולא את את השמלה!

בהצלחה ולכי עם הלב.

סטודיו נעמה ניומן

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל