שמלות כלה שיוצאות מהקופסה

שמלות כלה שיוצאות מהקופסה

הן מיוחדות, הן לא שגרתיות, והן מגיעות עם אמירה ייחודית- קבלי את כל שמלות הכלה שיוצאות מהקופסה

השמלות האלה אולי נראות פשוטות או לא מתבלטות מדי, אבל המשפט- מים שקטים חודרים עמוק, לגמרי תקף לגביהן.

עומדת להתחתן ועוד לא החלטת מה שמלת הכלה הנכונה בשבילך? מסכימות איתך שיש המון אופציות, וכן, השפע בחוץ גדול ויש המון סגנונות, אבל זו ממש לא סיבה להתבלבל. תני לנו לעשות לך סדר בבלאגן. בואי לפגוש את שמלות הכלה שיוצאות מהקופסא!

שמלות כלה עם שרוולים

בואי נתחיל הכי בגדול, שמלות כלה צנועות עם שרוולים נחשבות היום לבחירה טבעית בקרב מבינות עניין, פאשניסטות וכאלה שאוהבות להקדים טרנדים. אז נכון שעד היום הסגנון הזה נבחר לרוב על ידי כלות דתיות או חרדיות, אבל עכשיו החוקים השתנו. אנחנו פוגשות הרבה כלות חילוניות שבוחרות בסגנון זה, שפופלארי גם בקרב כלות בחו"ל. הסיבה לבחירה הזו מגיעה כיוון ששרוולים יכולים לשדר אלגנטיות ומלכותיות, ובואי נודה באמת, מי לא רוצה להיראות מלכותית ביום המיוחד שלה?

שמלות כלה קצרות

לא אוהבת לעשות עניין? מחפשת לוק שיקי ולא מתאמץ? הסגנון הזה מושלם אם את אוהבת את המראה שלך קצר וקולע. שמלות כלה קצרות זה יתאימו בעיקר בחתונות קיץ או בחתונות שישי צהריים. מה שלא כולם יודעים הוא ששמלת כלה קצרה, בניגוד לאחרות, יכולה להיות פרקטית ולשמש כשמלה לבנה לכל דבר. אם את בעלת חשיבה אקולוגית או סתם לא רוצה לשפוך המון כסף על שמלה שתלבשי כמה שעות, לכי על הלבנה הקצרה, שתשמש אותך בהרבה אירועים אחר כך.

שמלות כלה פשוטות

הרבה פעמים המילה "פשוט" זוכה לקונוטציה שלילית, אבל בעצם, זו ממש לא מילה גסה, והרבה פעמים ההפך הוא הנכון. יש מצבים שלא צריך להגיד בהם הרבה- דוקא המראה הקלאסי, העדין והנקי הוא זה שמספק את הסחורה. גם עם שמלת כלה קלאסית במראה נקי ועדין, אפשר להגיע למראה סוחט מחמאות וייחודי, זה שיגרום לאורחים שלך לדבר עלייך הרבה אחרי ערב החתונה.

שמלות כלה מיוחדות

מה נחשב למיוחד? הרי מדובר בהגדרה די סובייקטיבית- מה שמיוחד בשבילך יכול להיות פיהוק משעמם למישהי אחרת, ולהיפך. כמובן שיש עדיין שמלות שהן קונצנזוס וכולנו נסכים על זה שהן ייחודיות ומתבלטות בשטח. רוצה שנפרט? למשל שמלות כלה עם תחרה ונפח מעניין, שמלות כלה בצבע שונה מלבן, שמלות עם גב פתוח, ואפילו שמלות כלה להיריון– כל אלה, תסכימי איתנו, מיוחדות במינן ללא ספק.

מזמינות אותך להתחיל לרקום החלום, יחד איתנו, צרי קשר עמנו ומשם.. נצא לדרך יד ביד.

 

 

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל