מה קורה רגע אחרי שאמרת לו "כן"?

מה  קורה רגע אחרי שאמרת לו "כן"?

She said yes!

אחד הימים המאושרים בחייך הגיעו, קיבלת את הצעת הנישואין עליה חלמת רוב חייך הבוגרים, ואמרת כן (ברור שכן!). התהליך היה ארוך, בן זוגך עבר מסע של חיפושי טבעות אירוסין עד שמצא את האחת המתאימה, כדי שההצעה תהיה מושלמת אבל אין דבר יותר מרגש מלדעת שיש אדם שרוצה לחיות את שארית חייו איתך, לעשותה כל בשבילך ולבלות כל רגע במחיצתך. אבל מה קורה בבוקר שאחרי? כשהאדרנלין ירד מעט, הספקת כבר להתקשר לספר לכל העולם, החלפת סטטוס בפייסבוק, והעלית תמונה של טבעת האירוסין המושלמת שלך בכל רשת חברתית שאפשר לחשוב עליה? עכשיו מתחילים באמת, מתחיל המירוץ לחתונה ועימו הרבה ארגונים, סידורים ומטלות, וגם מחשבות רבות, לבטים ושינוי סטטוס נפשי, את עוברת מרווקה לכמעט נשואה.

מה עושים עכשיו?

קחו לכם כמה ימים של שקט אחרי הצעת הנישואין, זמן לעכל, לנוח ולאגור כוחות לפני טרפת החתונה שבפתח. נצלו את הזמן הזה לזמן איכות זוגי והשתמשו בו לבילוי רומנטי משותף, ויצירת חוויות חדשות. אלו למעשה הימים הראשונים שלכם כזוג מאורס – תיהנו מהם!

ארגונים ומטלות

אנחנו לא רוצות להלחיץ אבל יש מצב סביר שהפעם הבאה שתנוחי רגל על רגל תהיה רק אחרי החתונה. מרגע שאמרת את ה"כן" הנכסף, את נכנסת למסלול של ארגונים ומטלות שלא היה מבייש גיבוש לקורס טיס. עם זאת, חשוב שתעשי זאת נכון ולא תאבדי את עצמך בתהליך, מה זאת אומרת, את שואלת? ראשית זכרי לקחת הכל בפרופורציות, אין שום סיבה לטוס עד פריז בשביל הינומה שזורת פנינים בעבודת יד, אין סיבה לבכות כשבמדידות, השמלה עדיין לא יושבת בול, בשביל זה יש מדידות. בכלל, אין סיבה לקחת ללב שום דבר, כי בסופו של יום מדובר באירוע משמח, אולי הכי משמח בחייך, ולכן כמה מלחיצות שיהיו ההכנות שלפניו, תמיד זכרי שבסיומן יגיע הרגע המרגש בו תעמדי תחת חופה עם בחיר ליבך.

חשיבה משותפת

שבי על בן זוגך בשקט ויחד ערכו תהליך של סיעור מוחין- מה ציפיותיכם מהחתונה? כיצד אתם מדמיינים את האירוע? מה חשוב לכם שיהיה ועל מה ממש תרצו לוותר? כדאי שתדברו על הדברים כבר בתחילת הדרך, על מנת לייעל את התהליך ולהפוך אותו לקל ונעים ככל שניתן.

שינוי שם המשפחה

בין אם את פמיניסטית אדוקה ובין אם הכי הולכת עם הזרם, את עומדת כעת מול החלטה שנראית פעוטה אך למעשה טומנת בחובה משמעויות רבות – החלפת שם המשפחה ולקיחת שמו של בעלך. למעשה עומדות בפנייך שלוש אפשרויות – 1. החלפת שם משפחתך לגמרי. 2. הוספת שם לשם המשפחה שלך. 3. השארת שם המשפחה שלך כפי שהוא. כל אחת מהאופציות הללו מקובלת ולגיטימית וחשוב שתבחרי בה לפי תחושות ליבך ולא מתוך לחץ חברתי או רצון לספק אף אחד אחר. רק את יודעת מה נכון וטוב לך, וחשוב שתלכי לפי צו ליבך.

ביי ביי לחיי הרווקות

רגע לפני החתונה ישנו אירוע אחד אייקוני שאף כלה לא רוצה לפספס. אנחנו מדברות על מסיבת הרווקות. זו יכולה להיות מסיבת בריכה פרועה אל תוך הלילה, או לחילופין בילוי סולידי במסעדה או בבית עם מספר חברות טובות, בכל אופן, המסיבה הזו מסמלת יותר מכל את הפרידה המשמחת שלך מעולם הרווקות וכניסתך לעולם הנישואין, תהני מהרגעים המרגשים הללו ותנצרי אותם, אלו הרגעים שלך לחגוג באמת חברותייך הטובות ביותר.

אז ביי ביי לחיי הרווקות, שלום נישואין.

 

 

 

 

 

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל