מתלבטת בבחירת שמלת הכלה? מבינות אותך...

איך לבחור שמלת כלה?

מזל טוב! את עומדת להיות כלה. סגרתם תאריך ואולם, קייטרינג והזמנות, אבל דבר אחד נשאר, ואולי החשוב ביותר- שמלת הכלה! איך תבחרי את השמלה המושלמת? תני לנו לעזור

העולם נחלק לשניים- כלות שיודעות איך תיראה שמלת הכלה שלהן כבר מגיל 10, ואפילו איך תראה השמלה השנייה, ומנגד, אלו שממש, אבל ממש לא יודעות איך למצוא את עצמן בתוך העולם העמוס הזה שמציע אינסוף שילובים, גזרות ודוגמאות. אם את משתייכת לקבוצה השנייה, ומוצאת את עצמך קצת קלולסית ומבולבלת משפע האפשרויות, תני לנו לעשות לך קצת סדר בבלאגן, בדרך לשמלת הכלה המושלמת.

בחירת הלב

שלל האפשרויות וסלוני הכלות עלולים לבלבל אותך וליצור מצב שבו לא תצליחי להבחין ולדעת מה מתאים עבורך ומה פשוט לא. העצה הכי טובה שאנחנו יכולות לתת לך, היא פשוט ללכת עם הלב שלך והאינסטינקט הטבעי והראשוני, אם ראית שמלה שקרצה לך, שהרגשת חיבור מידי אליה, פשוט בחרי בה, או סמני אותה וזכרי לחזור אליה שוב, כדי לבדוק שגם בפעם שנייה ושלישית היא עדיין קורצת לך. גם אם זה קרה יחסית בתחילת תהליך החיפוש, ואת מרגישה שלא בדקת וראית מספיק, לפעמים מה שאנחנו צריכות נמצא בדיוק מולנו ולא צריך לחפש הרבה.

שמלות כלה - קולקציית 2017
לבן הוא לא שחור

הצבע השחור מטשטש הכל והלבן לעומתו מגלה את האמת המלאה, לכן, כאשר נפגוש שמלה לבנה שיפה עלינו-משמע שמדובר בגזרה מחמיאה עבורנו. לדעת להתלבש זו אומנות, לא כל בד וכל גוון יחמיאו לנו ולמבנה גופנו, ולכן חשוב לשים את הדגש על התאמה מדויקת. במידה ויש לך שמלות ערב אהובות במיוחד, וכאלה שמחמיאות לך במיוחד, נסי לבחור בגזרה דומה, ולשחזר את ההצלחה.

שמלת כלה עם שרוולים

אם בחרת בשמלת כלה עם שרוולים, אנחנו ממליצות להגיע לנושא השרוולים רק כאשר השמלה יושבת טוב על הגוף. ראשית בדקי שהגזרה הכללית מתאימה למבנה גופך, מחמיאה, מדגישה את כל שצריך להדגיש ומסתירה את מה שלא, רק לאחר מכן בדקי כיצד נראית השמלה בתוספת שרוולים, היות והוספת השרוולים משנה את מראה השמלה הכללי, ולא תמיד המראה החדש מחמיא כמו זה שלפניו.

שמלת כלה צנועה עם שרוולים
התאמת בד וגזרה

חשוב לעבוד מול מעצב שיודע למשוך מתוך ההתרגשות שלך מהגזרה, גם את הבדים שמדברים אליך, ובכך ליצור שילוב מנצח בין סוג הבד לבין הגזרה המתאימה. זכרי כי הרבה פעמים ניתן לעשות שימוש באשליות אופטיות לסוגיהן ולרתום אותן לטובתנו, לדוגמא, לבחור בבדים מטשטשים, גזרות שנחשבות מחמיאות יותר, וגם כמובן, קאפים, תחתיות, מחטבים- הכל הולך. מעצב שמלות כלה טוב, הוא כזה שיידע לקחת את מבנה גופך, גם בלי דיאטת בזק של לפני החתונה, ולהוציא ממנו את המיטב, עם יתרונותיו ומגרעותיו.

מזמינות אותך להגיע אלינו, לסלון הכלות של נעמה ניומן ולהתחיל לרקום יחד את החלום שלך .
עולות לך שאלות ? מוזמנת גם להשאיר פרטים, מבטיחות לחזור 🙂

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל