מזל טוב, הסטודיו שלנו בן 16 !

מזל טוב, הסטודיו שלנו בן 16 !

הסטודיו שלנו חוגג סוויטסיקסטין, 16 שנים של פעילות מלאת השראה. לרגל המאורע המרגש אנחנו מזמינות 16 כלות בנות מזל ליהנות מהטבה של פעם בחיים. כל הפרטים בפנים!

אנחנו חוגגות ואת מקבלת מתנה

הגענו לגיל שאפשר להתחיל, הסטודיו שלנו חוגג סוויטסיקסטין, 16 שנים של פעילות פורה וקסומה. אנחנו לא מאמינות איך הזמן טס, נראה כאילו רק אתמול התחלנו. לאירוע כמו סוויטסיקסטין אי אפשר לתת לחלוף בלי לחגוג כמו שצריך, אז תכיני את השמפניה, תלבשי את האאוטפיט הכי הורס שלך, כי אנחנו יוצאות בהטבה היסטרית וחסרת תקדים-את מוכנה לזה??? 16 בנות המזל הראשונות אשר יזמינו שמלת כלה אצלנו, יזכו לאיפור ושיער עלינו! כן כן, וזה כולל ה-כ-ל, ככה שלא צריך לבדוק באותיות הקטנות- החל מתוספות ואביזרי שיער, עיצוב גבות, ייעוץ טיפוח, ייעוץ עור הפנים, התאמת איפור, תכשיטים ואקססוריז, וגם! שירותי סטיילינג שיעזרו לך לסגנן את כל הלוק. ואפילו אודם וגלוס לרענון ביום החתונה, כי חשוב לנו לדאוג לך עד שתהיי מאושרת. בקיצור, את משלמת רק על השמלה, וכל השאר עלינו!

הצטרפי למשפחה

את הסטודיו פתחנו בשנת 2001, מאז חלפו 16 שנים ואלפי כלות מאושרות, ואנחנו עדיין זוכרות כל אחת בחיוך ובאהבה. אנחנו זוכרות את היום הראשון שלנו בסטודיו הזה שהפך לבית עבורנו ועבור עוד רבות. מאז התפתחנו וגדלנו, סלון הכלות שלנו מפואר ומאובזר עד הפרטים הקטנים, מלא בפינוקים וסטייל,עם צוות אדיב וחם שגדל ברבות השנים והיום כולל 9 עובדים: תופרות, מסרקות, מאפרים וצלם הבית, שבלעדיהם כל הקסם הזה לא היה יכול לקרות את מוזמנת להצטרף למשפחה ולעבור איתנו חוויה חד פעמית בלתי נשכחת. כבר בפגישה הראשונה תישארי עם טעם של עוד, ותדעי שהגעת למקום הנכון. כל שעלייך לעשות הוא להירגע, לתת למומחים שלנו לעשות את קסמם, ומיד תרגישי את הלחץ שלפני האירוע מתפוגג ומתחלף בהרגשת קלילות נעימה. לאורך כל הדרך תזכי לליווי צמוד, הכוונה וייעוץ מקצועי. מהצוות המקצועי שלנועד שתבחרי את המראה המחמיא והמתאים ביותר עבורך ויבטיח שתהיי הכי יפה שיש, ביום המיוחד שלך.

חוויה ייחודית ובלתי נשכחת

שמלת החלומות שלך מחכה אצלנו, ואיתה גם האיפור המקצועי, השיער המעוצב, בכל סגנון אפשרי. אצלנו כל תהליך מתחיל בפגישה אישית שהיא חוויה בפני עצמה. כבר לאחר בחירת השמלה אצלנו, תצ'ופרי בצמיד bridels ייחודי, בעיצוב מקורי, מאיתנו אלייך באהבה. בכל פגישה יתווסף לו חרוז נוסף, וכך נרקום יחד את דרכנו המשותפת. אז במקום להכביר במילים, בואי נקבע פגישה ונתחיל!

מחכות לך:

לייב יפה 63, ארנונה, ירושלים
פקס: 02-5633312
פלאפון: 050-4660000
דוא"ל: info@naamanewman.co.il

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל