פירוט על סוגי תחרה, כן מסתבר שיש לא מעט :-)

תחרות או לא להיות

אין ספק שהתחרות גנבו את ההצגה בגזרת שמלות הכלה בעשור האחרון והלכו לאינסוף כיוונים כשם שהלבן התפתח ל-50 גוונים כך גם התחרות. התחרות יכולות לעזור לך ליצור את המראה שתרצי עבור שמלת הכלה שלך. התחרה יכולה לייצר מראה רומנטי אך מנגד גם מראה קליל, למשלשמלה עשויה תחרה תיצור מראה דרמטי ומרשים ולעומת זאת שמלת 2 חלקים עם טופ תחרה תיצור מראה נונשלטי אך עדין כלתי. תחרה יכולה ליצור שקיפות מרומזת או לעמוד כשכבה מעל בד משי או שיפון.

כדי לעזור לך להבין יותר את עולם התחרות הרחב הזה וכדי שתוכלי להתחבר לסוג התחרה האהוב עלייך.. אנחנו מציגות בפנייך את ה-TOP FIVE של סוגי התחרות!

תחרת הגיפיור

(נא לקרוא את שמה במבטא צרפתי) תחרת הגיפיור היא לרוב תחרה עם מוטיבים רקומים גסים כשלרוב היא תגיע כסרט שיעטר את קצה השרוול, החזה והגב. ניתן גם למצוא תחרות גיפיור שיהיו רקומות בפאייטים שקופים, תחרת הגיפיור היא תחרה אלגנטית וכלתית שתיצור סיומת מעניינת ומרשימה לכל שמלה או שרוול.

סולטיס

תחרת הסולטיס היא אחת התחרות היקרות יותר בשכונה ועשויה מריקמה מאוד עדינה וחרוזים יהיו רקומים על כולה. לא סתם היא אחת התחרות היקרות מאחר והמוטיבים בה הם מעודנים כל כך. אנחנו בספק אם כל כולה רקומה בעבודה יד אבל בחלקה בהחלט כן.

תחרה צרפתית

 היא תחרה עדינה ומתאימה במיוחד למראה וינטג׳ ולחתונות כפריות או לכל חתונה שבה תראי להראות קלאסית אך לא מתאמצת, התחרה הצרפתית תתאים גם לשובלים.

תחרה מחורזת

התחרה הקלאסית המחורזת תיהיה משובצת לעיתים באבני קריסטל, פנינים וחרוזים. אם בעבר היא כיכבה עם מוטיבים פירוחניים עליה, היום היא יותר מאופיינת בקווים גאומטרים ורקומים.

תחרת רשת

כשמה כך היא נראה, היא תחרה שחושפת את העור את השכבה שמתחתיה. תחרה שיוצרים אותה בעבודה מאוד עדינה אבל היא עדיין מאוד בולטת ומאופיינת. סיום התחרה בדרך כלל מאופיין בפרנזים וכך תוכלו לזהות אותה!

תחרה וניצאנית

תחרה מפוארת  שיוצרת רושם כבד יותר. התחרה הווניצאנית הייתה בעבר מאוד יקרה כיוון שהכינו אותה בעודת יד. כיוםשמכונות מייצרות אותה, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להכין ממנה שמלות מהממות. התחרה הווניצאנית מעוטרת בדרך כלל בפרחים או בפאטרן גאומטרי על כולה. אפשר להשתמש בתחרה הזאת כיחידה אחת אך נהוג יותר להתשמש בה כאפליקציה על בדים פחות דומיננטים במרקמים מעודנים, כמו משי.

זאת הייתה רק טעימה קטנה על קצה המזלג! אם את חובבת תחרות, דעי שסלון הכלות שלנו מחזיק באוסף חד פעמי של תחרות מכל העולם, מה שמאפשר לך ליצור שמלה יחודית שתמיד כיף לדעת שהיא רק שלך ובפרט, עיצוב שמלות כלה עשויות תחרה. כמובן שבחירת השמלה והתאמת התחרה היא עבודה שמעצב יכול לעזור לך איתה. לתת לך להרגיש ולראות מהי התחרה המתאימה לך ביותר.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל