רגע לפני שמתחתנת - מגיע לך לחגוג רווקות כמו שצריך!

הפקת מסיבת רווקות

כידוע, בימינו, בעידן שהאישה המשוחררת משתחררת או למעשה נקשרת בחבלי / קשרי הנישואין מגיחות החברות שמזכירות כמה היו נפלאים ימי הרווקות! (שנגמרו!!!!) ובדרך כלל זה תפקידן לערוך עבורכן הכלות את המסיבה המיוחלת וטוב שכך, כי יש לכן מספיק עומס בארגון החתונה! אך עדיין יש מקום להכוונה מצידכן בהקשר לסגנון המסיבה.
ועכשיו, נשאלת השאלה-
איך אנחנו חוגגות את מסיבת הרווקות שלנו והופכות אותה לערב חוויתי ובלתי נשכח שחותם את ימייך האחרונים כרווקה? זה נשמע קצת מדכא אבל היייייי את מתחתנת מתוקה!!!!

לא מתחילים מסיבה על קיבה ריקה

מסיבת רווקות/חברות הינו תהליך של בין 4-6 שעות (לעיתים יותר/פחות) וגיבוש קבוצתי.
ערב שחובה בסופו של דבר להנות ממנו ולצאת בתחושה של חוויה בלתי נשכחת. ולכן,קודם כל מתחילים
ממזון מלכות הכולל יין, גבינות והרבה הרבה ירק וסלטים. תמיד אפשר כמובן לשבח את זה במקרה של תקציב רחב יותר בהזמנת שף פרטי. ובינינו, מי לא אוהב לאכול?

חשפן אאוט- סדנאות אין

אז אנחנו לא יודעות כמה מכן היו נוכחות במסיבת רווקות עם חשפן ותמיד חווינו תהיה מצד הרבה בנות על קנקנו של החשפן והבנו שזה פשוט סתם מעפן. אחרי 17 שנה בתחום של שמלות הכלה מצאנו את עצמנו בהרבה התייעצויות של כלות וחברותן בהקשר למאורע וראינו שהתחום הפופולארי והאהוב ביותר התחום של הסדנאות. רעיון נפלא למסיבת רווקות הוא לקיים סדנא שתרגש אתכן ותעשה לכן גם כיף וגם תלך איתכן הלאה! בסלון שלנו למשל אנחנו מפיקות מסיבות רווקות עם סדנאות בנושא- ריקודי בטן שיפתחו לכן את כל הצ׳אקרות בגוף ובנשמה ואם תתמסרו לזה באמת יתנו לכן להשתחרר ולפגוש את הרקדנית שבכן! סדנאת ריחות וצבעים היא גם רעיון מצויין שכן יש להם חשיבות גדולה בקשר שלנו עם בן זוגנו. אפשר להיות פרקטיות יותר ולעשות סדנאות הכנת מתנות ממותגות לאורחי החתונה וכך גם את מרוויחה רעיון יצירתי למתנה וגם כל חברותייך לוקחות חלק בהכנת המתנות לאורחים. רעיון נוסף וחזק הוא הכנת נשיקות (מתוקים) עם תאריך החתונה שלכן! בנושא של הלבשה תחתונה וליל כלולות סקסית אף אחת מאיתנו לא מקבלת באמת הדרכה ולכן יש לנו הפתעה מיוחדת עבורכן! יצרנו סדנאת הדרכה בנושא שתתנהל כולה בהומור ובכיף! (אתן לא מבינות כמה זה חשוב למסע הזוגי). גילינו גם במרוצת השנים שלא נולדה האישה/ הבחורה שמרוצה במאת האחוזים מעצמה, לכולן בלי יוצא מן הכלל יש ביקורת אודות המראה שלהן ולכן יש אפילו את פיית המשאלות שתהיה מוכנה לקיים עבורכן סדנאת בוטוקס שתאפשר לכל אחת להגשים משאלת לב קטנטנה שהיא הייתה רוצה לשנות בעצמה.
כל סדנא באשר הנושא שבו היא עוסקת הופכת את המפגש לאינטימי יותר ואת הבנות להפוך למחוברות.

חיבור בין המשתתפות

תרומתו של האוכל והשתיה בקירוב לבבות וחימום האווירה הוא השלב הראשון בנושא ולאחר מכן מגיעות הסדנאות שמעבר להיותן מקוריות, יצירתיות וכיפיות הן יוצרות חיבור בין המשתתפות.
בתור בנות שמבלות הרבה מזמננו בהרבה מסיבות כאלה, לא פעם מצאנו את עצמנו יושבות עם חבורה של בנות שאיננו מכירות ועוברות פעילות מביכה עם סקסולוגית שלא גרמה לי להנות כלל וכלל ולא רק בגלל הקונספט של השיח המיני אלא בגלל האילוץ שזה יוצר בקרב חבורה של בנות שלא מכירות אחת את השניה. פה הסדנאות נכנסות כקונספט חשוב ומחבר שיכול לשנות את פני הערב הזה כיוון שהן בנויות בצורה שתחבר בין כולן בטבעיות ותותיר את כולן עם טעם של עוד.

בקיצור ולעניין, נסכם ונאמר שיש מסיבות רווקות שבהן נהננו יותר מאשר בחתונה! וזה ממש נכון!
אין כיף יותר גדול מחבורה של בנות שעושות שטויות ומדברות על הדברים הכי אינטימיים יחד.
אז אנחנו ממליצות בחום לנצל את היום הזה בצורה הכי כיפית שאפשר.

על החתום-הסלון של הבנות!!!

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל