איך לבחור שמלת כלה למידות גדולות

שמלות כלה מידות גדולות

אם חשבתן ששמלות כלה טרנדיות ומרשימות מגיעות רק עד מידה מסוימת, הגיע הזמן לחדד ולהבהיר כי גם לכלות במידות גדולות קיימים מגוון עיצובים, סוגי בדים ואורכים שונים ומחמיאים לקראת החתונה המתקרבת. פעמים רבות מתקשרות אלי בנות שהתארסו ומחפשות שמלת כלה שתתאים להן במידה ושואלות "האם יש לך שמלת כלה לכלה שמנה?".  מעבר לעובדה שאני לא אוהבת את המינוח "כלה שמנה" אני מאמינה ויודעת שגם כלה מלאה יכולה להראות מהמם ביום חתונתה. הסוד הוא להכיר ביתרונות ובחסרונות של כלות מלאות, ולדעת להדגיש את הנקודות החזקות שאינדיבידואליות לכל כלה וכלה.

המפתח הוא בהדגשת היתרונות

נקודת המוצא שלי היא שלכל כלה יש מבנה גוף שונה ולפיו ניתן לעבוד נכון ולהדגיש את היתרונות הנשיים והבולטים, הטריק הוא בתחילת התהליך, לזהות את נקודות 'ההיי לייט' בגוף ורק אחר כך להתחיל לעבוד על השמלה. נקודות 'ההיי לייט' משתנה מכלה לכלה ויכולה להיות יכול להיות מפתח צוואר יפה, חזה עומד, גוון עור טוב או רגליים יפות.

לעבוד עם שמלות כלה במידות גדולות אכן מהווה אתגר, שכן חלק מתהליך ההתאמה של השמלה לכלה כולל התאמת הדגמים הקיימים לרצונות של הכלות או לעצב שמלת כלה בעיצוב אישי חדש. התאמת השמלה למבנה הגוף של הכלה בשילוב של פתרונות יצירתיים לטשטוש והסתרה של חלקים שאותם רוצים להקטין, וכמובן טכניקות שנועדו להעשיר ולשדרג את המראה, הופכים את שמלת הכלה למחמיאה, נשית ומותאמת בצורה מדויקת לגוף הכלה.

 

 

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל