על כלות וביריות וליל הכלולות

על כלות וביריות וליל הכלולות

גם כשהחתונה מסתיימת, ושמלת הכלה, האיפור והסיכות יורדות, את יכולה להישאר הכי יפה ומושכת, לערב כלולות מהאגדות. איך, את שואלת? למשל להתאבזר בהלבשה תחתונה חגיגית שלא משמשת אותך ביום יום. אז ככה עושים את זה נכון, listen & learn

רגע אחרי

זהו, הדי ג'יי קיפל את הציוד, האורחים האחרונים הלכו הביתה עייפים אך מרוצים, וחודשים רבים של הכנות וארגונים ליום  אשר מבטיח ליצור תפנית חדשה בחייכם, כבר מאחוריכם. אז כן, המוזמנים כבר בבית, אבל הקהל הכי חשוב- הגבר שבחרת, הפרטנר שלך (קולולוווש) לכל חייך, ממש פה מולך, ועכשיו זה הרגע שלכם, לבד, לחגוג את האיחוד הכל כך מיוחד הזה.

תמיד תהית איך זוגות טריים חוגגים את ליל הכלולות, האם באהבה סוערת ותשוקה גדולה אשר מסייעת לפרוק את כל הלחץ של החודשים שלפני החתונה, האם בספירת צ'קים עם החותנים ומילוי טבלת אקסל מדוקדקת,  הוצאת סיכות מהשיער (האמת שזה רגע הבונדינג האמיתי ביום הזה) או פשוט בהתרסקות על המיטה בשינה מתוקה? אם בחרתן באופציה הראשונה, אתן מוזמנות להוסיף פלפל לעניינים ולהפוך את הלילה הזה לבלתי נשכח.

ביריות וליל הכלולות

ביריות הן ללא ספק הפריט הסקסי ביותר בארון הלבנים, אך משום מה הן קיבלו עליהן את הסטיגמה שמדובר בפריט בלתי נגיש שלעיתים אף יכול להצטייר כזול. הביריות בעיקר מוכרות לנו מסרטים אמריקאים קיטשיים ומקליפים של גאנז אנד רוזס, והן מרגישות לנו יותר חו"ל ופחות ישראל, אבל בואו נודה באמת, כולנו חלמנו ללבוש ביריות סקסיות אותן יוריד בן הזוג ממך באמצעות השיניים בלבד. אם תמיד רצית להיות קצת over the top  ולהעז באמת, אבל לא היה לך אומץ, או שפחדת להפוך לקלישאה, היום זה לגמרי היום שלך לפרוץ את כל המחסומים, ללכת עם כל הרצונות שלך ולהעז עד הסוף, ואנחנו לא מדברות רק על שמלת הכלה ועל שיר החופה, אלא גם על השעות המתוקות והכי חשובות שאחריהן, ליל הכלולות. לבנים סקסיים הם לגמרי מאסט בערב הראשון שלכם כזוג נשוי, הם יוודאו שתמשיכי להרגיש יפה ומתוקתקת גם אחרי, ייגמרו לך להרגיש הכי נחשקת שיש, ולגמרי יסייעו להכניס אתכם למוד המתאים, שאותו לפעמים קשה להשיג, אחרי האדרנלין הרב של אחרי האירוע.

איכות היא לא מילה גסה

כמו שלא חסכת ולא קימצת בכלום, לא בסידורי הפרחים, בדי ג'יי ובטח שלא בעצמך- בשיער, האיפור והשמלה, כדי ליצור את המראה האולטימטיבי, כך גם לא תחסכי בבחירת לבנים סקסיים לערב הכלולות. הרשי לעצמך לבחור סט איכותי ויוקרתי, כזה שנראה יקר ומרשים, ומחמיא לך בכל המקומות הנכונים. אז כן, לפעמים סט כזה יגיע בתמחור קצת יותר גבוה מכזה של יומיום, אבל זה לגמרי שווה את זה, ובואי נודה באמת, מתי עוד תרשי לעצמך אם לא עכשיו? (ואת יודעת מה, אם השמלה הושכרה לפחות שיישאר איתך הסוביניר של ליל הכלולות)

קצת הכוונה מקצועית ואת מסודרת

אל תתביישי לבקש עזרה והכוונה מאשת המקצוע בחנות שלנו, אשר יודעת להקפיד על הפרטים הקטנים, בדרך כלל מדובר במוכרות מנוסות אשר מטיבות להכיר את גוף האישה על מימדיו ומידותיו השונות, ואשר יידעו להתאים עבורך את הסט המושלם. הסט האולטימטיבי ישמש אותך בערב הכלולות, יהיה מרשים ואיכותי, אך גם ישמש אותך לאחר מכן, כשתרצי להרגיש קצת יותר סקסית מתחת לבגדים, או סתם כשיבוא לך לתבל את העניינים.

בשלב הזה נשאר לנו רק לאחל לילה טוב, ואת ברכתנו לצד ביריותינו! 

שיהיה לכם ערב בלתי נשכח

צוות סטודיו כלות – נעמה ניומן.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל