סגולות לחתונה ומציאת זיווג

שמלת כלה – סגולה לחתונה

בני אדם הם יצורים זוגיים. כך נבראנו, כאדם וחווה ואנחנו מיועדים להשלים אחד את השניה ולבנות בית. בדרך למציאת בן הזוג האידיאלי אנחנו צריכים להתחבר לשורש הפנימי העצמי שלנו.

להערכתי, אנחנו עדים כיום לקושי במציאת זוגיות יותר ויותר. ישנם רווקים/רווקות שמייחלים לזוגיות אבל לא לוקחים בחשבון שרגע לפני מציאת בן זוג ראוי עבורם, כדאי להאמין במי שהם ומה שיש להם להציע. אולי זה נשמע קלישאתי אבל אבל בסופו של דבר מחשבה בוראת מציאות וברגע שאנחנו באמת נאמין ונרגיש שאנחנו ראויים לזוגיות, הכוונה שלנו תהיה חזקה ועוצמתית יותר וכך גם האנרגיה שנשרה סביבנו.

סגולה למציאת זיווג

בתור מעצבת שמלות כלה ומי שנמצאת בתחום כ-17 שנה, התחלתי לשים לב, שרוב מלוות הכלה אשר הינן רווקות, מסתכלות בערגה על חברתן שעתידה להתחתן, בבחירת שמלת הכלה ולצד זה משדרות הרבה מצבים טעונים, חבויים וסמויים בכאב הלב הפרטי שלהן של "למה זו לא אני?”.
התחלתי לפתח שיטת חשיבה חיובית אם תרצי, סגולה לזיווג נשים. ברוח היתולית, זימנתי אותן וזאת על מנת להפוך להיות מלוות חיוביות – לפינת הליטוף של שמלות הכלה כסגולה לחתונה. גיליתי שאכן זה משחרר את האווירה הטעונה ובאמת יוצר מרחב שמאפשר תקווה ממשית לאלו שחשות שהן חסרות מזל ואשר מתקשות במציאת זיווגן.

עם הזמן, ותוך כדי לימודי יהדות וליווי מכוון צמוד מטעמי, לכלות ולמלוות שלהן, גיליתי שדמיון מודרך אכן עוזר לחזון להתממש. מצאתי שהשיטה אכן עובדת בצורה ממוסדת יותר, את בחירת שמלת הכלה לרווקה שעדיין נמצאת ללא בן זוג, בדיוק כפי שישנה סגולה לקניית טלית לחתן שעתיד להגיע וכל זאת על מנת לתת לאותה רווקה את ההתרגשות, התחושה והחיבור שלה אל עצמה ככלה לעתיד.

אז איך זה עובד?

בעת מדידה ובחירה של שמלת כלה ממשית, הן עוברות תהליך של מציאת חן בפני עצמן קודם כל. מדהים להתבונן בהן ולחזות בעוצמת החוויה המחייה שהן עוברות בתהליך-לעיתים, יותר מהכלות עצמן. מה שנקרא- יגעת ומצאת- תאמין. מצחיק לומר שזו תולדה של קונספט חדש שהתחיל ללא שום כוונה, תפס וצלח. בטוחה אני שיש עניין בגו ושלא יאחר הזמן שתמצאו את זיווגכן ביתר קלות.

הייתי שמחה להדריך אתכן בחוויה של יופי, נשיות, כוח וחזרה למקורות הכ״כ קסומים ופשוטים שהיו לנו כאשר היינו קטנות וללא שום מחסום של פחד וחשש, כי היינו באמת בטוחות שהנסיך על הסוס על הלבן הולך להגיע בדהרה ולהושיב אותנו בזווית אלגנטית על הסוס ולהיות מובלת. רק שאנחנו בעידן אחר וברור שאם יש שינוי שאת רוצה לחולל הוא מתחיל בך. לכן, אני באמת מאמינה שבסגולה לזיווג הגון ובתפילה לזוגיות, קיים רצון מאוד גדול, רצון שמקיים ומגשים.

אני פותחת לכן את הדלת, כלות לעתיד יקרות, להגיע אלינו לסלון ולחוות חוויה מעצימה וחשובה בתהליך למציאת זיווג הגון.

באהבה,

נעמה ניומן

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל