סטילטו, שטוח וכל מה שביניהם לפניכם....

כיצד בוחרים נעלי כלה?

כנשים, רובנו חוות פטיש נצחי לנעליים. כולנו מוצאות את עצמנו נכנסות לחנויות נעליים, בוהות, מודדות ובוחרות נעל מדהימה ויקרה שכנראה לא ננעל לעולם כי פשוט אי אפשר ללכת איתה אבל העיקר שזה האייטם שמשמח לנו את הנשמה! הסיטואציה הזאת לוקחת אותנו לתרחיש אחר שבו אנו בוחרות את נעלי הכלה שלנו, רק ששם אנחנו נרצה באמת לנעול את הנעליים שקנינו ולא רק לקנות פנטזיה.

אז החלטנו לשתף אתכן בכמה טיפים שיסייעו לכן לעשות את הבחירה הנכונה עבורכן:

אם את לא יודעת ללכת על עקבים אז אל תקני כאלה. גם אם הן הדבר הכי מהמם בעולם כל עוד הן לא יהיו נוחות את תקללי אותן כל הערב כי הרי יציבה מכובדת תמיד תחמיא לכל אחת. ביום בו את המרכז של האירוע וביום בו את צריכה לעשות בעיקר המון כיף, את ממש לא צריכה נעליים שיקשו עלייך אלא כאלה שיתנו לך רק להנות כמה שיותר זמן על רחבת הריקודים ולכן, בחרי לך נעלי עקב נוחות לכלה או נעל שטוחה שתהיה נוחה ומהממת יחד. זה שהנעל היא נוחה לא אומר שהיא צריכה להראות סתמית. לכל מעצב נעליים טוב/ חנות טובה יהיו דגמים שמספקים נוחות ויופי. ישנן גם נעלי פלטפורמה שידאגו לגובה מרשים אך מבלי לתת לרגל לחוות זוויות חדשות,חדות ולא נעימות ולכן גם בריקודים יהיה נוח לרקוד איתן.

אם את סינדרלה ובעניין של שמלת כלה נפוחה, שימי לב שנעלי הכלה יהיו פחות רלוונטיות כי הן לא אמורות להראות, תחתית השמלה תכסה אותן. לעומת זאת אם תבחרי בשמלת כלה צמודה או בגזרת בת-ים הנעליים כן חשובות ונראות לכן חשוב שתקפידי על נראות הנעל ובעיקר על נראות חרטום הנעל שתרשים ותתאים לשמלה!

את הכי יפה כשנוח לך

אם בא לך נעל שטוחה אז סנדלי כלה הן לחלוטין אופציה וגם נעלי כלה צבעוניות זו לא מילה גסה אך יש להיזהר לא לבחור בצבע אינטנסיבי. לדוגמא-נעלי כלה אדומות מאחר וזה מה שיזכרו מהלוק שלך כנראה ולא את שמלת הכלה שעליה שילמת כנראה סכום מכובד יותר. אם תשאלי אותנו עדיף לבחור בצבעי פסטל מעודנים יותר כמו למשל- הירוק מנטה, ורדרד, נעלי ניוד, לימון חיוור, זהב חיוור ואפילו כסוף מנצנץ. אך יש לשים לב שאם את מהכלות שמתכננות לנעול נעלי עקב לחופה ולאחר מכן לנעול סנדל או כפכף לריקודים חשוב שמכפלת חצאית השמלה תתאים לגרסת העקב וכנראה לא תשתנה (אלא אם כן יש לך שמלה שניה) ולכן את צריכה לקחת את זה בחשבון כאשר את בוחרת נעל.

מיקום האירוע הינו פונקציה חשובה בבחירת נעלי הכלה המהממות שלך, ומדוע את שואלת? או! במידה ותבחרי לקיים את האירוע בחתונת טבע או גן אירועים, סביר להניח שעקב סטילטו יהיה פחות מתאים מאחר ויש לקחת בחשבון שהרצפה תהיה מדשא, דק או מאבנים לא סימטריות וממש לא בא לנו שהנעל תינעץ בדשא או תיתקע בחריצי הדק ולכן עדיף לבחור עקב רחב (מרובע) או עקב רוקי. בקיצור ולעניין, חשוב שהנעל שלך תתאים לגזרת השמלה שלך ולאופי שלה אבל הכי חשוב שתתאים לך. נעליים שילוו אותך לאורך הערב ותוכלי לרקוד ולקפץ איתן ולהרגיש חופשיה.

בעקבות מפגש עם הרבה כלות מקסימות פה בסטודיו החלטנו לפתוח פה ליין של כפכפים מעוצבות יפיפיות לכלה או נעלי כלה שטוחות ונוחות בעיצוב אישי ובמחירים סטנדרטיים שיוכלו ללוות אותך בחלק השני של הערב או אם תרצי- כל הערב! הכי חשוב שיהיה לך נוח וכיף, ואם לך כיף – אז לכולם יהיה כיף!

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל