ללכת על שמלת כלה מוכנה או לעצב חדשה ?

שמלות כלה יד שנייה – בעד ונגד

הכלה הממוצעת חלמה ותכננה כל פרט בחתונתה, כבר מגיל 6. בכל אותן פנטזיות, שסחבה איתן כל ילדה עד שהגיעה לפרקה, דבר אחד נותר זהה: מקום הכבוד לה זוכה השמלה, הנחשבת, ללא עוררין, לדבר החשוב ביותר בחתונה מלבד החתן והכלה. כאן נשאלת השאלה הרת הגורל- שמלה יד שנייה- כן או לא? האם לקמץ על הרגע עליו חלמת כל חייך? או שאין סיבה לשלם אלפי שקלים על שמלה שתשמש אותך למספר שעות בלבד? תני לנו לעשות לך קצת סדר:

בעד

אם ניחנת בחוש אקולוגי ומודעות סביבתית מפותחת, ודאי תחפצי בשמלת יד שנייה אשר לא תוסיף כל נטל על כדור הארץ. יום חתונתך ירגיש טבעי ונינוח הרבה יותר כאשר תיזכרי בעובדה שאף שדות כותנה לא נחרשו במיוחד עבורך ואף אוקיינוס לא יזוהם בפיסות בד לא מתכלות.

אם בשבילך בגדים הם רק בגדים, והתפקיד שלהם הוא פרקטי בלבד. כשהחל להתקרב היום החשוב בחייך, לא מצאת את עצמך מהרהרת שעות במה שתלבשי באותו הערב. השמלה בשבילך צריכה לשמש שתי מטרות עיקריות: 1. לעשות אותך יפה יותר. 2. לוודא שכולם יידעו שאת הכלה באירוע. המטרות האלה, חשובות ככל שיהיו, אינן מחייבות קניית שמלה במחירים שעלולים להגיע לאלפי שקלים. לכי על שמלה יד שנייה והשאירי את השמלות היקרות יותר לפאשינסטות האמיתיות.

נגד

את נחרדת למשמע הרעיון כי כלה אחרת כבר צעדה אל עבר חופתה לבושה באותה השמלה בדיוק, ואין שום סיכוי שתבחרי בשמלה "משומשת", רחמנא ליצלן. ייחודיות היא ערך עליון בשבילך ואת מוכנה לשלם עבורה, גם אם זה אומר להעביר את ירח הדבש מתאילנד לרודוס.

כבר ברגע הצעת הנישואים, ידעת בעיני רוחך איך תראה השמלה. יש לך חזון ברור עד לרמת הפאייט ואחרון הנצנצנצים. את מגיעה לסלון הכלות ופורשת את משנתך הברורה כיצד תיראה שמלת חלומותייך. הסיכוי שתתקלי בשמלה יד שנייה בעיצוב המדויק שלך, הוא קלוש.

ניחנת במבנה גופני מאתגר- חזה גדול / קטן מדי, ישבן שטוח ועוד. השמלה צריכה להתאים לכל כלה כמו כפפה, ובמקרה שלך אפילו יותר. בחודשים שלפני החתונה התיקונים והמדידות יהפכו לחברייך הטובים ותבלי את זמנך בלבישה והסרה של השמלה. במקרה כזה, עשי לעצמך חיים קלים ובחרי שמלה אשר תיתפר, או תותאם בדיוק לגופך, ואשר תדגיש את שצריך להראות ותסתיר מה שלא.

אצלנו בסלון הכלות של נעמה ניומן, תוכלי להתלבט בין קניית שמלת כלה יד שנייה, ובין עיצוב חדשה כמו שחלמת ולקבל מענה מלא לשתיהן! אצלנו, לא רק תופרים שמלות, אלא רוקמים חלומות… הכנסי להציץ בקולקציות שלנו!

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל