יום שכולו סטיילינג אישי

בואי להרגיש כמו כוכבת קולנוע ליום אחד
כן, טקס האוסקר אומנם מצטלם בהוליווד אך גם בארצנו הקטנה תוכלי להרגיש כוכבת קולנוע ליום אחד. כי לא רק כלה זקוקה ליום שכולו מוקדש לה, כל אישה זקוקה ליום כזה. הרי חיי היומיום שלנו כ"כ עמוסים ומלאים, אנחנו מג'נגלות ומתמרנות בין שלל מטלות, חיי פנאי, עבודה, פגישות עם משפחה וחברים. ולפעמים, מי שאנחנו שוכחות לטפל בו ונותר מוזנח הוא אנחנו. אנחנו שוכחות לעצור רגע ולהסתכל על עצמנו במראה לפני שאנחנו רצות מהבית כדי להספיק למטלה הבא, אנחנו משקיעות פחות באיפור, סוחבות את השורש בשיער חודשים ארוכים ועל שופינג אין בכלל מה לדבר. שאלי את עצמך מתי הייתה הפעם האחרונה שטיפלו בך, סירקו ואיפרו אותך. אם את לא מצליחה להיזכר מתי זה קרה, סימן שמגיע לך זמן איכות עם עצמך. אם את חולמת על יום שיילמד אותך להוציא מעצמך את המיטב, שיספק לך כלים להבליט מה שצריך ולטשטש מה שלא, הגעת למקום הנכון.

מה אנחנו מציעות?

הסטודיו שלנו מציע שירות פרימיום ייחודי ומפנק אשר יחזיר לך את החיוניות ואת הניצוץ בעיניים. אנחנו מדברות על הזיק הזה שעולה כשאת מסתכלת על עצמך בראי ומזהה את הילדה היפה שקיימת בתוכך. השירות הייחודי שלנו כולל ימי צילום וסטיילינג אישי, והכל תחת קורת גג אחת. רק אצלנו תוכלי ליהנות משירותי צילום, איפור, עיצוב שיער, סטיילינג והעיקר, בעלי מקצוע מובילים, שיכוונו ויזהו כיצד להוציא את המיטב ממך. את יכולה לסמוך עלינו שהיום המיוחד והבלתי נשכח הזה יישאר איתך הרבה אחרי שאור הפלאש ייכבה ותחזרי לחיים האמיתיים.

לא פוטוגנית? אין דבר כזה

אם את בורחת למראה פלאש, מחשיבה את המצלמה לאויבת הכי גדולה שלך, וסלפי זו מילה גסה עבורך, את תופתעי לגלות כמה המצלמה אוהבת אותך. ולא, לא מדובר בקסם, או בפוטושופ, זו לגמרי את, אנחנו שם פשוט כדי לזהות ולהבליט כל מה שצריך. צוות המומחים שלנו מורכב מאנשי מקצוע מובילים בתחומם- מאפרים, מעצבי שיער, סטייליסטים וצלמים, אשר חוברים יחד ליום אחד שכולו שלך.

למה זה שווה?

מלבד זיכרון מתוק וסט תמונות שלא תפסיקי להתרגש ממנו, תצאי איתך עם ארגז כלים עשיר אשר ישרת אותך מדי יום, הכולל הבנה עמוקה יותר של מבנה גופך ומה סגנון הלבוש המתאים לו, אפשרויות האיפור המתאימות למבנה פנייך וגוון עורך, למידה כיצד לעמוד מול מצלמה ולהרגיש נינוחה ויפה ועוד המון טיפים שתשמחי לאמץ ויעזרו לך לשמר את המראה המוקפד גם כשתחזירי לחיים האמיתיים.אנחנו מזמינות אותך ליהנות מחוויה מפנקת ובלתי נשכחת של אמצע החיים, כזו שכל אישה זקוקה לה. השירות נפלא גם כמתנה מפנקת לאחות או חברה אהובה, לאישה אחרי לידה ולכל אחת שחולמת על יום מפנק שכולו שלה.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל