מה חשוב לדעת לקראת בחירת שמלת הכלה המתאימה

שמלות כלה להריון

בחירת שמלת כלה בהריון – לשמוח פעמיים

שמלת כלה היא המשימה החשובה ביותר שיהיה עלייך לבצע לקראת החתונה ואם את מתכננת הריון או שנכנסת להריון באופן מפתיע הרי שמדובר על שמחה כפולה שכן בניית התא המשפחתי שלכם תתחיל בהקדם.

כדי לבחור בשמלה המושלמת שתדגיש את היופי והחיוניות שלך וליהנות מהתהליך המרגש אמליץ לך לפנות אל מעצבת שמתמחה בעיצוב שמלות כלה להריון, יודעת כיצד להתאים את העבודה לשינויים הצפויים ומעניקה יחס אישי במיוחד, במילים אחרות – אשמח מאוד להציע לך את שירותי המקצועיים ולהתאים לך את השמלה היפה ביותר, שמלה שתגרום לך להיות זוהרת ומרשימה וכמובן – לא רק להראות כך – אלא גם להרגיש הכי יפה ביום המיוחד שלך.

מלווה אותך לכל אורך הדרך ועוזרת לך להגשים את החלום

להיות הכי יפה, חיננית ושמחה ביום הקסום שלך

במידה ותבחרי לקבל את שירותיי, אדאג לך לאורך כל הדרך. במהלך העבודה איתי נבחר את הבד והגזרה של שמלת הכלה שלך כך שיתאימו לשלב ההיריון בו תמצאי וכמובן –לרצונך האישי–אם תרצי להבליט או להסתיר את ההיריון. יחד נמצא את השמלה שתדגיש את היופי והחלקים שאת אוהבת בהריון ותסתיר את האזורים שאת פחות אוהבת.
שמלת הכלה שלך חייבת להיות קלילה ונוחה כך שהיא לא תצור תחושת אי נוחות באזור הבטן, מכאן שממש לא כדאי לבחור במחוך. במידה ולא תרצי להבליט את ההיריון תוכלי לבחור במחוך שמגיע רק עד המותן כאשר המשך השמלה יהיה ארוך. ההמלצה הכללית היא לבחור בשמלה שעשויה מאריגים דקים כמו שיפון – בדים אלו מסתירים את הבטן ומחמיאים לחזה. אם תרצי להבליט את ההיריון תוכלי לבחור בשמלות כלה קצרות, כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות של שמלות נשיות ורומנטיות.

מתי לבחור את השמלה והנעליים?

בניגוד לחלק מהכלות שבוחרות את שמלת החתונה חודשים ארוכים ואפילו שנה לפני מועד החתונה, מומלץ לנשים בהריון לבחור או לתפור את השמלה חודשיים לפני היום המיוחל, הסיבה לכך ברורה – הגוף משתנה במהירות. לאחר המדידה הראשונה יש לבצע כמה מדידות נוספות במהלך השבועות שלפני החתונה, בצורה זו ניתן למנוע הרבה לחץ בשל הצורך לבצע שינויים רבים ברגע האחרון.
גם את הנעליים רצוי לרכוש בשלב מאוחר, ההמלצה היא לקנות אותן קרוב מאוד ליום החתונה משום שמידת הנעל יכולה לגדול ולפעמים מתפתחות בצקות והרגליים מתנפחות, כמובן שהנעליים חייבות להיות נוחות ושיש לצור התאמה מושלמת ביניהן ובין השמלה.

יחד אתכן בדרכים החדשות

אני מזמינה אתכן – כלות יקרות לפנות אליי ולקבל שירות מקצועי, אמין ואישי לכל אורך הדרך שהיא בעצם שתי דרכים חדשות – הדרך להיות נשים נשואות והדרך להיות אימהות.

שלכן,
נעמה ניומן

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל