תפירת שמלות כלה - לתפור או לא לתפור? זו השאלה

תפירת שמלות כלה

יש כלות שיודעות בדיוק מה הן רוצות ובדמיונן הן כבר ראו את עצמן מעצבות את שמלת חלומותיהן – שמלה מיוחדת שעוד לא נתפרה מעולם, אחרות כבר החליטו ההפך וראו את עצמן מתהלכות בין החנויות ורוכשות או משכירות לעצמן את השמלה המתאימה. בין כל הכלות הללו – אלו שיודעות מה הן רוצות, מתחבטות רבות בשאלה – "האם לקנות או להשכיר שמלת כלה? או האם לגשת לתופרת מקצועית?"
אנסה לענות על השאלה החשובה הזו ואולי לסייע לכמה מכן לקבל את ההחלטה הנכונה.

ההמלצה שלי – לעצב שמלת כלה

למה עדיף לתפור ולעצב שמלת כלה ולא לקנות או להשכיר אותה?

שמלות הכלה של ימינו מגוונות ביותר וכל כלה יכולה לבחור בסגנון השמלה שמתאים לה – בין אם מדובר על שמלת כלה בסגנון כפרי, פשוט, צנוע, תחרה, וינטג' ועוד מבחר נרחב של עיצובים וסגנונות. לצד השמלות הללו שניתן לרכוש או להשכיר יש כלות שמעוניינות בשמלה שעוד לא נראתה כך שהיא תענה בדיוק על הצרכים שלהן. אם יצא לכן לבדוק את מחירי שמלות הכלה שנמכרות בחנויות וודאי שמתן לב למחירן הגבוה – מחיר שיכול להגיע לכ – 10,000 ₪. נוסף על כך, חשוב שתדעו שלא תמיד קל למכור את השמלה לאחר החתונה.
אם תרצו להשכיר שמלת כלה תוכלו לחסוך כספים רבים אך כמובן שהשמלה תהיה משומשת – חלק מהכלות רואות בכך חיסרון. במידה ותחליטו לתפור את שמלת הכלה שלכן תוכלו לעצב את שמלת החלומות במחיר ידוע מראש. תפירת שמלת הכלה תאפשר לכן לבחור את הבד, האורך, המחשוף (במידה ותרצו בו), הכתפיות וכל אלמנט אחר שמרכיב את השמלה, אך כדי להגיע לתוצאה הרצויה תצטרכו למצוא מעצבת שמלות מקצועית וכאן אעצור לרגע ואציג את עצמי – נעים מאוד, נעמה ניומן.

החוויה הייחודית שאני מציעה לכן – הרשו לי ולאנשי הצוות שלי להגשים לכן את החלום

צוות הסלון ואני נשמח לסייע לך ביצירת הטוטאל-לוק המושלם עבורך
תוך כדי יצירת חוויה נעימה ומפנקת הכוללת מגוון אפשרויות והפתעות שהסלון מעניק לך מעצם היותך חלק מהמשפחה.
יחד נוכל לבחור ולהרכיב שמלה בסגנון- כפרי, וינטג׳, נקי, קלאסי או כל העולה על רוחך!

ממתינה למסע שלנו יחד!
נעמה.

תני לנו לעשות את העבודה בשבילך

מאשר/ת קבלת דוא"ל